مامانای عزیز واکسن کزاز کسی هست زده باشه درد داره عایا؟؟؟🤕

۲ پاسخ

من تند تند حوله گرم کردم گذاشتم اذیت نسدم

من زدم نه درد داشت نه تب کردم نه دستم درد گرفت

سوال های مرتبط

مامان علی و ریحانه مامان علی و ریحانه ۴ ماهگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی روزهای ابتدایی تولد
مامان فراز مامان فراز ۴ ماهگی
مامان نفس مامان نفس ۴ ماهگی
مامان مامان کیان مامان مامان کیان ۱ ماهگی
مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو روزهای ابتدایی تولد