چی شد مامان رقیه زایمان کردی؟؟
کمه بستریت میکنن
عزیزم بخدا وحضرت ابوالفضل که امشب شبشه توکل کن وبرو نگران نباش
برو بیمارستان دیگه😐😐
هفتت بالاست حتما برو بیمارستان بستریت میکنن
دیگه باید زایمان کنی برو پیش دکترت نامه بستری بده بری بیمارستان با سوزن فشار زایمان کنی
شاید زایمان نه ولی سرم میزنن که اب بچه زیاد بشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.