۹ پاسخ

بذار مهد خیلی امن تر از پرستار تو خونه ست، یه مهد خوب پیدا کن که دوربین داشته باشه

اگر بتونید پرستارو بگیرید و خواهر یا مادری همراهی کنه به عنوان کنترل خیلی بهتره حالا یا خونه شما یا خونه همون مادر اینا
ولی مورد دوم اینه که بذارید مهد کودک و مثلا بجز کنترل با دوربین به مربی یه کم پول بدین یا همچین کارایی که بیشتر حواسش به بچه شما باشه

سوال منم هست

بذارین مهد
فقط مهدی باشه که دوربین داشته باشه بتونین کنترل کنین
اگر پرستار گرفتین هم خونه رو دوربین بذارین خدایی نکرده کار اشتباهی نکنه

نمیتونین بزارین مهد.الان اعتماد کردن به آدمی که هیچ شناختی ازش ندارین خیلی سخته اونم بیاد خونتون

عزیزم شغلتون چیه؟

بچه رو نمیشه ب خواهرت هم بسپاری چ برسه ب یه آدم غریبه

خواهرم گرفت خوب نبود ب نظرم اگه اشنا خودت باشه خوبه کسی ک حسابی بشناسیش خیلی سخته بچه رو بسپاری دست غریبه

من دوتا گرفتم به درد نخوردن از تو دیوار گرفتم

سوال های مرتبط

مامان علیسان‌کوچلو🩵 مامان علیسان‌کوچلو🩵 ۱۶ ماهگی
مامان بردیا مامان بردیا ۱ سالگی
مامان 🍒گیلاس خانم🍒 مامان 🍒گیلاس خانم🍒 ۱۲ ماهگی