بچم صبح دوتا تکون خورد دیگه نخورد طبیعیه ؟

۱ پاسخ

اگه دیابت نداری یکم آبجوش نبات یا نوشابه بخور به پهلوی چپ بخاب شاید بعد نیم ساعت مثلا اثر بکنه بعدش باید توی یکساعت چهارتا حرکت حس کنی اگه هنوز کم بود برو نوارقلب بگیرن بیمارستان حتما

سوال های مرتبط