تا كي بايد سيب و پخته بديم؟

۴ پاسخ

چجوری میپزی عزیزم؟ ابپز؟

من ک تا الان پختم از ۸ ماه بعضی وقتا نپخته میریزم توی میوه خوریش میخوره

چند روز اول که راحتتر بتونه هضم کنه وگرنه بعدش دیگه مشکلی نداره

الانم پوره کنی میتونی بدی، من که فقط دوبار پخته دادم😅

سوال های مرتبط

مامان کاکولی مامان کاکولی ۹ ماهگی
مامان عسلم مامان عسلم ۷ ماهگی
مامان آقا ایلیا مامان آقا ایلیا ۱۰ ماهگی
مامان مهرسام😍 مامان مهرسام😍 ۸ ماهگی
مامان شیرین عسل💋🤍 مامان شیرین عسل💋🤍 ۱ سالگی