۹ پاسخ

کف دست پسر منم اینطوری شده
نمیدونم از چیه
همش به باباش میگم ببریم دکتر بچه رو

دست پسر منم همین جوره

روی موکت راه میره؟

من دخترم اینجوری بود بردم دکتر گفت زیاد توابه حتما ی پماد بهش داد ک اسمشو یادم رفته

دستاش هم‌هست‌یا فقط پاهاشه؟
کفشش با حوراب میپوشه
دمپایی پلاستیکی جنس ضعیف نیست عرق کنه.
موکت هست خونتون یا فرشتون‌پرزشاز بین‌نرفته
اول علائم‌بررسی کن و یبار تمام‌جیزاهایی که به پاهاش ربط داره تغییر بده بعد ببر دکتر

شوهر من اینطوری شده بود پاش
بخاطر کفشش بود
عرق سوز میشد

بو هم میده؟زیاد عرق میکنه یا زیاد تو کفش و جورابه پاش؟؟دستاشم پوسته میشه یا فقط پاشه؟

دختر منم میشه دکتر داروخونه دوتا پماد داد زدم خوب شد بعد مدتی دوباره اینجوری شد

من خودمم همین جوری میشه اما دلیلش رو نمیدونم

سوال های مرتبط

مامان فاطمه نورا مامان فاطمه نورا ۷ ماهگی