منم امشب میخوام قرم سبزی بخورم یعنی نخورم خیلی نفخ داره؟
من دیشب شام قرمه داشتم لوبیا هم ریختم ولی لوبیاشو نخوردم هیچیم نشد
انقد سخت نگیرین بابا
قرمه سبزی مقویه، لوبیا هم نزنی باز خوشمزه میشه، ولی خواستی بزنی یه شب بخیسون نفخش بره بعدم بزار خورشتت خوب جا بیفته، نوش جووونت کن ✨
من یکبار مادرشوهرم زنگ زد اعصابم خورد کرد یادم رفت لوبیا بریزم. بد شد انگار قرمه سبزی نبود😄
البته خود سبزی ام نفخ داره ها ، اینم بگم
ببین من خیلی واسه غذاهای نفاخ حساسه بدنم
اما کنسرو لوبیا میخورم اصلا نفخ نمیکنم
حالا میخوام بگم اگه حس بدی داری که قورمه ات لوبیا نداره میتونی کنسرو لوبیا رو آبشو خالی کنی بریزی داخلش
البته آخر آخر
خوشمزه ام میشه
من امتحان کردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.