نه مطمئن نیست .
نه تداخل با بعضی داروها داره دختر عمه من با تداخل همین قرص با قرص نمیدونم سرماخوردگی چی بود باردار شد
من که ۱سال نیمی قرص ال دی میخوردم باردار نشدم یک ماه نخوردم باردار شدم چون پسرم کوچیک بود ۱سال نیمی خوردم
آره ولی در سال یه بار بخور فقط
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.