هر آدمی اخلاقی داره اونم آدمه دیکه
دخترای منم همینن
بنظرم بچه ها رفتار ما با دیگران مثل سلام کردن و.... میبینن یاد میگیرن گرم گرفتن ما با دیگران و حرف زدن...
دختر منم همینه امروز عمه ام اینا اومدن تا اینا دید دیگه نه تکون خورد نه چیزی سرش کلا پایین بود صداش میکنن جواب نمیده حتی از میل پایین نیومد هیچی هم نخورد بعد ک رفتن شروع کرد.ب شیطونی کردن و حرف زدن و غذا خوردن
پسر منم
ما برعکس پسرم بغل همه میره خیلی سختمونه
طبیعی تواین سن
بعدم قرار نیست همه بچه های خیلی اجتماعی باشن ولشن کن به حال خودش تا نره مدرسه مشخص نمیشه که تو چه سطحیه
بذار هرجوری که هست همون باشه
بروخداروشکرکن عزیزم یادمیگیرن کم کم.حالادخترمن ب هرکی میرسه سلام دستشوبالامیکنه اگ توماشین باشیم بازاگ درحیاطمون باشیم اونایی ک میان میرن بومگردی جای خونمون به همه سلام میده همه روخداقوت میکنه .اونایی ک میشناسه تویه جمع ببینه میره سلام میکنه ودست میده بهشون دیشب توهیئت ب هرکی میشناخت میرف سلام میکردودست میدادالبته بیشترمردا.اصلاازهیچکس خجالت نمیکشه قشنگ سرویسم کرده
به مرور باید یاد بگیره
پسر من یکسال کلاس مادر و کودک میره
قبلشم هر روز پارک و از نوزادی بیرون زیاد میبردم
یک دفعه که نمیشه
باشگاه رو فعلا بیخیال شو ببرش مادر و کودک یا همون باشگاه خودتم ورزش کن پیشش
پسر منم اینطوریه با اینکه خیلی بیرون میبرمش جایی رفتنی پشتم قایم میشه خجالت میکشه
منکه دیگه بیخیال شدم بزرگتر بشه اخلاقش عوض بشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.