۸ پاسخ

تلخک بزن ب پستونکش همون صبر چی چیه خودمونه

پسر من مارک کیکابو استفاذه میکرد بعد دیکه نیومد هر جا رو گشتم نداشت فقط رنگ صورتی داشت خریدم نخورد گفت مال خودم. بعد برا خودشم سرش داشت کنده میشد. همونو نگه داشتیم برمیداش میخورد کم کم دید دهنش درد میکنه دستش گرفت کمتر کرد وابستگیشو

یه کاری من میگم بکن
برو عرق رازیانه یا یه عرقی که بوی تند داشته باشه بگیر بمال روش
بگو پستونکت سمی شده
ببین چه بویی میده
مسموم میشی میری دکتر
بعد بگو بو کن
اما نگذار بخوره
یه چند روز را اذیت می کنه
تا اومد دوباره بگو بمال فوری
بعد کم کم سرش را قیچی کن بگو ببین پستونکت خراب شده بعد هی بگو همه لچه ها پستونکهاشون سمی شده خراب شده

وای واسه منم ۲۴ری دهنشه

برامن هیچ جوره قبول نمیکنه همشششش گررریه برو برام بخر من میمی میخام دیگ تاشبم نمیخابه ها هروقتم بیداربشه بهونشو میگیره
واقعا نمدونم چکار کنم.
از شیر گرفتن نداشتم ولی از پستونک گرفتن دارم 🤕🤕

من تلخک زدم دیگ نخورد

من یه هفته عذاب کشیدم تا صبح جیغ می‌زد جوری که همسایه ها اومدن در خونه مون ، ولی بالاخره ترک کرد😅 سرشو تلخک زدم

من سرشو کلا قیچی کردم تهشو دادم دستش سه روزه ترک کرد به راحتی

سوال های مرتبط