خانوم های گل شما الان سوتین میپوشید؟

۳۱ پاسخ

فقط برا بیرون

آره ولی شل می بندم

یه وقتی اره یع وقتی نه

نه ..

من تو خونه اصلا نمیپوشم فقط بیرون میرم میزارم

اره کلا هبچوقت نبوده نپوشم برا بچه اولمم همینطور

اره کمابیش
تو خونه زیاد ن

آره اگه استفاده نکنم قفسه سینم درد میگیره وقتی سینه هام میوفته سنگینه

من نیم تنه میپوشم بیرون سوتین

بیرون اره
ت خونه نه

فقط موقع رفتن بیرون
چون خیلی اذیتم نمیتونم حس خفگی میکنم

من فقط نیم تنه میپوشم چند مدل خریدم خیلی راحتم باهاش 🤗

من نیمتنه میپوشم سوتین اصلا نمیتونم خفه میشم

اره چون یه مدت نپوشیدم دیدم داره ترک میخوره و شل میشه

اره اونم اسفنجی

نه اصلا . فقط برا بیرون و مهمونی می‌پوشم

نمیتونم 😟

شبا درمیارم چون میوفتن پایین

من نیم تنه راحتی میپوشم

راحتی میپوشم

بله..

من نمیتونم بپوشم بیرون جایی برم بعضییییی وقتا

من فق: شبا در میارم

برا بیرون فقط

آره

نه نمیتونم

من فک کنم از ماه دوم نپوشیدم اصلا تحمل ندارم احساس خفگی میکنم

آره حتما بپوش چون بعد سینه هات ول میشن
شبا که میخوای بخوابی در بیار ولی موقع فعالیت حتما بپوش

ن خیلی با سوتین اذیت میشم

آره ‌‌‌

بله .

سوال های مرتبط

مامان پسرعسلی مامان پسرعسلی ۸ ماهگی