۴ پاسخ

من دکترم گفت نزن چون مشکلی نداری عوارض داره

نه میگن یه مدت حرکت ولگدبچه کم میشه بازدقیق نمیدونم

چه ربطی داره منم سردخترم زدم

فکر نکنم

سوال های مرتبط

مامان عسل مامان عسل ۸ ماهگی