بنظرم بده بره پودر میشه وپنبه هاش میریزه
من که دادم رفت سه بسته داشتم دادم خیریه
نه چیزی نمیشه برا من هم سایز ۱ نوزادی دخترم مونده چون دخترم تپل بود سریع کوچیک شد براش هم شورتی سایز ۵ مونده نگه داشتم برا تو دلیم هیچی هم نشده نگاه کردم
ن بابا چیزینمیشه پنبه اس دیگ
خوردنی نیس ک
من بودم میزاشتم هیچی نمیشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.