۵ پاسخ

بنظرم بده بره پودر میشه وپنبه هاش میریزه

من که دادم رفت سه بسته داشتم دادم خیریه

نه چیزی نمیشه برا من هم سایز ۱ نوزادی دخترم مونده چون دخترم تپل بود سریع کوچیک شد براش هم شورتی سایز ۵ مونده نگه داشتم برا تو دلیم هیچی هم نشده نگاه کردم

ن بابا چیزی‌نمیشه پنبه اس دیگ
خوردنی نیس ک

من بودم میزاشتم هیچی نمیشه

سوال های مرتبط

مامان . علی مامان . علی ۳ سالگی