اگه اذيت ميشي تو خونه براش بپوش ولي من كلا لباس كسي رو تن بچم نميكنم
هیچ اشکالی نداره اندازه بچه اش نبوده به دردش نمیخورده
من خودم دوس ندارم اگه حس خوبی نداری نپوش واسش
وا چه اشکالی داره
من دوستم کلی وسیله به پسر من داده منم استفاده کردم
بپوشونه بهش اصلا ایراد نداره
نه چه اشکال داره منم لباسای پسرمو ک اندازش نبوده و یکبارم نپوشیده دادم پسر همسایه مامانم اینا
خودش بهت داده خجالتی نداره. بچه ش نپوشیده بود حیفش اومد گفت حداقل یه بچه بپوشه
چه خجالتی داره عزیزم خودش داد بهت دیگ
ن عزیزم هیچ اشکالی نداره
من لباسای پسرم و میدم ب دوستم کاسه پسرش اونم شده از خواهر زاده ش ب من بده هیچ مشکلی نداره
نه خجالت نداره ک بپوش براش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.