۴ پاسخ

قرص نخور خیلی عوارض داره کاندوم امن ترین راهه

بهترین روش اینکه زیاد نده هم خودت فکرت راهته هم بهترین روشه🙂‍↔️🙂‍↔️

من دوباره که اورژانسی خوردم اعصابم خیلی خورد شده ، درعرض دوهفته

قرص اصلا روش مطمئنی نیس فقط کاندوم

سوال های مرتبط