حنا گذاشتم در بارداری ضرر ندارع ؟
فرزند پروری

۹ پاسخ

من خیلی شنیدم
میگن حنا قاعده آوره

میگن ضرر داره
راستش من کیست داشتم حنا گذاشتم کف پام رفع شد اینقد که قوی بود پس احتمالا واسه بچه خطر داره

دوست من گذاشت ۴ ساعت هم موند رو سرش و الان بچه ۱ سالشه خیالت راحت هیچ ضرری نداره ولی باز هم اگ می‌ترسی نزاری بهتره

دکتر گفت بده
بقیه میگن خوبه نمیدونم

طبعش گرمه خطر ناکع
من ماما گفت نزارین، یکی خواست بود بزار ماما ب دادش رسید

چراااااااا گذاشتیییی گرمه گرم

نه حنا هیچ مشکلی نداره

نه عزیزم من تا حالا دو دفعه پامو حنا زدم 😅 چون طبعش خنکه

سلام خانمای باردرار لطفاً اگه کسی میدونه کمکم کنه.. باردارم و هنگام تمیز کردن دماغم خون هم در میاد ولی خو خون دماغ نمیشم کسی میدونه علتشو کمکم کنید

سوال های مرتبط

مامان آرسام🕊💙 مامان آرسام🕊💙 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان شاهان وجانان😍 مامان شاهان وجانان😍 هفته سی‌وپنجم بارداری