خانما تو این هفته طبیعی که کمر درد و دلپیچه داشته باشیم

۲ پاسخ

منم چند هفته اس دارم

منم ازصبح همین دردارودارم خیلی نگرانم

سوال های مرتبط

مامان نازنین رقیه مامان نازنین رقیه ۷ ماهگی
مامان سبحان جان مامان سبحان جان روزهای ابتدایی تولد
مامان محیـ🩰ــا مامان محیـ🩰ــا روزهای ابتدایی تولد
مامان محیـ🩰ــا مامان محیـ🩰ــا روزهای ابتدایی تولد
مامان delaroz🥹🫀 مامان delaroz🥹🫀 روزهای ابتدایی تولد