۳ پاسخ

ب جای واکسن هاش ب هر کدوم دو قطره استا بریز

من ۲ماهگی و۴ماهگی پاهاشو می‌بستم که زیادتکون نده دردنکنه. فرداش باز میکردم براش

کمپرس سرد رو امتحان کن خیلی خوبه

سوال های مرتبط