۴ پاسخ

بعد ده روز که خودت بردی و هی ازش پرسیدی اگر یاد نگرفت که خودش بگه جیش دارم کلا ولش کن نه ببرش نه ازش بپرس اگر خطا داد هی بهش بگو کار زشتیه جیش داری باید بری دسشویی دختر من تا ۲۰ روز یاد نگرفت همینطوری ولش کردم تا سه روز خطا داشت بعدش یاد گرفت به مرور خطاهاش کمتر شد هرچی بپرسی و پی گیر باشی انگار رو لج میفتن و دیر تر یادمیگیرن

بعضا بچه ها به لج میفتن یه چند وقت اصلا بهش نگو بذا خودش بره منم یه مدت پسرم به زوووور میبردیم الان یادش رفته میره

یه مدت که بردیش میگه البته این مدت شاید ۳ ماه بشه

خطا طبیعیه عزیزم
حالا شما ی کاری کن بگو هر وقت جیش داشتی بگو با هم بریم دسشویی تا جایزه بدم بهت این جوری یادمیگیره

سوال های مرتبط