۸ پاسخ

نباید میکردی مجبورمیشد اخرش میکرد نمتونس نگه داره
بعددیگ ترسش میریخت

اشکال نداره پیش میاد
فردا قبل بیدار شدن پوشکش رو در بیار
انگار نه انگار تو پوشک جیش کرد
جایزه و برچسب و خوراکی گوگولی خیلی تاثیر داره
حتما با خودت ببر یکیشو همین که جیش کرد بهش بده
بگو از این به بعد هر وقت اینجا جیش کنی جایزه داری
ی چیز دیگه تنوع ایجاد کن براش مثلا بگو بیا بریم جیش یا پی پی رو بفرستیم پیش مامانش
جیشش رو کرد آب بگیر بگو بای بای کن رفت
یا مثلاً بگو بیا ببینیم جیشت چ رنگه خودت بگو من میگم سفیده یا اصلا زرد یا هر رنگ
اینم جذابه براشون

خب ببین من مثلا خیلی زود امیر و از پوشک گرفتم ولی تو یه بازه زمانی طولانی با دستشویی اشنا شده بود
از ۶ ماهگی‌هر از گاهی سرپا میگرفتم
از یک سالگی تقریبا هر روز صبح تو سرویس جیش میکرد بعد پوشکش میکردم
این که یک دفعه بیای به زور بهش بگی از امروز دیگه پوشک تعطیل گناه داره خی

من هنوز بچه مو از پوشک نگرفتما
اما بنظرم باید مکان رو عوض میکردی
میاوردی مثلا گوشه دسشویی
میبردی حموم
اصلا داخل قصری گوشه اتاق!
ولی دوباره پوشک نمیکردی

حالا کم کم اصلااذیتش نکن بذارهروقت امادگیشوداشت

براش شهر بخون تشویقش کن بهش بگوووو مثلا می‌ره پیش ماماناشون

نباید پوشکش میکردی چون اولاشه اینجور میکنن...من اینجور میگفتم ...عزیزم اقای فروشنده دیگه پوشک نمیفروشه به ما میگه پسرت بزرگه باید بره دستشویی میگفت میدهههه میگفتم نه نمیده ولی خب تو الان جیش داری سعی کن جیشتو بکنی تا بعد بریم فروشگا ببینی که دیگه نمیدن و براتو کوچیکه....بعد میگفتم اصلا بیا بریم اب بازی یه لیوان پلاستیکی میدادمش وایمیستاد سر روشویی و اب بازی میکرد باهاش در حینش یهو جیش میکرد ...یا بعضی وقتا میگفتم یکم اب بخور تا جیشت بیاد....تا میره دستشویی یکم ابش بده نتونه خودشو کنترل کنه....پسر من تا ۱هفته اول اصلا نمیرفت نزدیک سنگ توالت همه اش سر روشویی بازی میکرد و جیش میکرد همونجام پیپی میکرد وایساده😐😐😐...هفته دوم کم کم اومد نزدیک سنگ

پوشک کردی دیگ خلاصی

سوال های مرتبط