بعضی ها میگن شیر شب رو قطع کنیم چرا باید قطع کنیم

۶ پاسخ

برای سلامت دندون و اینکه خوابشم با شیر شب بهم میخوره

هشت ماهگی به بعد چون دندونای بچه رو خراب میکنه

وقتی دندون در میارن
بخاطر اینکه از پوسیدکی دندون جلو گیری شه
خواهزاده من بابت همین شیر شب تو ۳ سالگی با بیهوشی دندون عصب کشی کرد ....

الان زوده قطع نکنی بابا

یک ماهگی که خیلی زوده
اما بعدا هم خودت راحتر میشی هم بچه
البته من همین الانم دوبار تو خواب شیر میدم

الان نه حدود 8 ماهگی اینا میگن که بچه دندونش خراب نشه

سوال های مرتبط

مامان نیلا✨💖🌷☁️ مامان نیلا✨💖🌷☁️ ۴ ماهگی