سلام خانومایی ک سرویکستون پایینه شما هیچ کاری نمیکنید حتی غذا پختنـ؟

۵ پاسخ

کار سنگین انجام نده مثلا بین کارا استراحت کن نزار زیاد خسته شی منم طول سرویکسم پایین ۳۵بودم انتی اونومالی۳۰شد

اگه کسیو داری یا همسرت انجام میده بهتره انجام بدن
ولی خب آدم وقتی کسی نباشه مجبوره

من انجام میدم رعایت حداقلی میکنم

من فقط غذا میپزم
بقیه کارا رو نمیکنم

چنده از شما
من همکارامو خودم میکنم

سوال های مرتبط

مامان پرنس۳💙پرنسس🩷 مامان پرنس۳💙پرنسس🩷 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان لیانا مامان لیانا روزهای ابتدایی تولد
مامان دختر نازم💕🌸 مامان دختر نازم💕🌸 هفته بیست‌ونهم بارداری