۸ پاسخ

داروخانه چی هنوز که مشکل ساز نشده ببرش دکتر عفونت داره

ببرش دکتر

عفونته
مایعات فراوون
ولی ببرش دکتر بهتره

دمنوش ختمی بده یا عرق بیدکاسنی .دکترم ببر شاید عفونت داره

احتمالا عفونت‌ داره ببرش آزمایش ادرار بعدشم دکتر بهش انتی بیوتیک میده خوب میشه

باید ازمایش بده، سرخود چیزی نزن به واژنش

مایعات مخصوصا هندونه زیاد بهش بده که ادرار زیاد داشته باشه

عزیزم احتمال زیاد عفونت ادراری داره ببر دکتر آزمایش بگیره خیالت راحت بشه خودشونم دارو میدن

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها🩷💙 مامان دوقلوها🩷💙 روزهای ابتدایی تولد