عزیزان آنومالی رو از کی میشه رفت؟

۵ پاسخ

۱۸ تا ۲۲
من دیروز رفتم
۲۱ هفته

18هفته باید باشی

۱۸ هفته به بعد
تا ۲۰ هفته و ۶ روز انجام میشه

سر بچه ی اولم ۱۶ هفته رفتم الان تو گهواره انگار عوض کرده تایمشو زده ۱۸ هفته

۱۸ هفته و ۲ روز بهترین زمانه
اما از ۱۷هفته تا ۲۰هفته میشه رفت

سوال های مرتبط

مامان میران تو دلی❤️ مامان میران تو دلی❤️ هفته نوزدهم بارداری
مامان شازده پسر👶👶 مامان شازده پسر👶👶 هفته بیستم بارداری
مامان فرشته ها مامان فرشته ها هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان ارسلان مامان ارسلان هفته سی‌وسوم بارداری