۱۰ پاسخ

دیگه دوتا بچه داری خودت تجربه داری مثبته دیگه ولی حواست خیلی به بدنت باشه دختر چه خبره مگه سالی ی بار آدم بچه بیاره

شاید بخاطر شیردهی پریودت بهم خورده

برو ازنایش مثبت بشب
مال من سر دخترم حاله کمرنگ بود

عزیزم نمیخوام سرزنش کنم یا چیزی بدن خودته زندگی خودته خرجی و سختی ش پای خودت
ولی تو سن ۱۹ سالگی سه تا بچه میخوای چیکار ... بدنت داغون میشه ضعیف میشی حیفته بخدا

بچه سومیت میشه ؟

بخدا قرص ال دی میخوردم

۱۹ سالته سومی رو مبخوای بیاری؟چی بگم خیره

دخترم‌ ۶ ماهشه شیرم ک خشک نمیشه

بارداری

مبارکه پس❤️

سوال های مرتبط