۱۰ پاسخ

ریش شد دلم😑

چقدر درد داشت میشه توضیح بدی؟ چشمتون روشن مبارکه

چرا من از اون جا پا استرس گرفتم 💔

منم قراره برم طبیعی استرس گرفتم

چجوری گوشی بردی؟ من اصن نتونستم عکس بگیرم تو زایشگاه 😅

عزیزممم انشالله قدمش پرازخیروبرکت باشه برات.خداحفظش کنه.برای منم دعا کن هفته دیگه سزمیشم

اپیدورال زدی؟ تجربه‌ات چجوری بود؟

مبارکه عزیزم طبیعی اوردی؟ اذیت نشدی؟ چنذکیلوبود

بسلامتی عزیزم خدانگهدارش باشه❤️

وای اون جای پارو میبینم ۴ ستون بدنم میلرزه😭

سوال های مرتبط