۳ پاسخ

ببین منم همینجورم دوسه دوره ویتامین د رو هرروز خوردم هرروز ب کمپلکس و منیزیومم خوردم عالی بود پریودام اصلا اذیت نشدم این دوره نخوردم دوباره همینجور شدم از فردا دوباره میخورم مخصوصا منیزیوم عالیه

بخاطر گرماس فک کنم و فصل

یه آزمایش ازکمخونی وویتامین دی اینابده

سوال های مرتبط