ماهم نشستیم بازی و ببینیم😉💚
به امید پیروزی🥰

تصویر
۶ پاسخ

من ک بازیو ندیدم ولی این حجم خوراکی مال یک ثانیه منه 🤣🤣🤣

عجب ترکیبی 😋نوش جانت

من دفعه اول فوتبال میبینم دارم از استرس غش میکنم

سلام خانم ها اینجا کسی برای قم هست

ان شالله پیروزی تیم کشورمون
ما هم با تخمه نشستیم با بچها نگاه میکنیم

انشالله 😍🥰🥰

سوال های مرتبط