۷ پاسخ

نه عزیزم دیگه نمیخوام ببرم تا یک سالگی، همون ۹ ماهگی بردم پزشکش دید گفت ۱۲ ماهگی دیگه بیا 🫡🫡مگر موردی باشه

هرماه میبرم دکترش

من هر دوماه یک بار میبرم برای چکاب

کیت‌نی هرماه ببری یهداشت چک کنن برات

۹ ماهگی بردم دیگه میره تا یه سالگی خودشونم همینو گفتن

۹ماهگی بردم دیگه نمیبرم تا واکسن یه سالگی

9ماهگی بردم

سوال های مرتبط