نه عزیزم دیگه نمیخوام ببرم تا یک سالگی، همون ۹ ماهگی بردم پزشکش دید گفت ۱۲ ماهگی دیگه بیا 🫡🫡مگر موردی باشه
هرماه میبرم دکترش
من هر دوماه یک بار میبرم برای چکاب
کیتنی هرماه ببری یهداشت چک کنن برات
۹ ماهگی بردم دیگه میره تا یه سالگی خودشونم همینو گفتن
۹ماهگی بردم دیگه نمیبرم تا واکسن یه سالگی
9ماهگی بردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.