مامانا بعد چقد سزارین تونستید رابطه داشته باشین

۸ پاسخ

من دکترم گفت حداقل 4هفته
چون رحم زخمه احتمال عفونت هست
خدایی نکرده بخیه های داخلی ی دفعه عفونت میکنن
اون موقع دوباره کاری میشه 😬😬

هنوز نداشتم

ما بعد۱۸ روز اومد سمتم کمی دردم اومد دیگ شوتش کردم رفت تا بعد۴۰روز

من خیلی،حداقل دوماه صبر کردم

من بعد ۶۰ روز چون تا ۶۰ روز لکه بینی داشتم

بعد از 50 روز
چون بلافاصله بعد از چله پریود شدم ینی روز 44
روز 50 هم رابطه داشتم

من ۶ روز دیگه دو ماه میشه هنوز بنظرم زوده

حداقل یه ماه باید صبر کنی فکر کنم بهتر بود از دکترت میپرسیدی ولی الان زوده برات

سوال های مرتبط

مامان مرسانا و تودلی مامان مرسانا و تودلی هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان یزدان کوچولو مامان یزدان کوچولو ۴ ماهگی
مامان نینی قشنگم مامان نینی قشنگم ۹ ماهگی