خانوما من بواسیرگرفتم درمانش چیه ؟زایمانم طبیعی بوده

۳ پاسخ

خدا لعنتشون کنه وقت من بواسیر عمل کردم میگم اگ زایمان کنم برمیگرده میگن نه

برو دکتر عزیزم دارو میده
نزار یوبس بشی

جراح مراجعه کن دارو میده سریع خوب میشی

سوال های مرتبط