خانما شله زرد در ماه من خطر داره بخورم

۹ پاسخ

عزیزم اون برا ۳ ماه اول خطرناکه
تو ک دیگ نزدیک زایمانته بخور نوش جونت

من دیروز شعله زرد خوردم اولین بارم بود خدا خودش نگهدارش باشه

نه عزیزم خاطر نداره من از ماه اول تا ماه آخر غذای زعفرونی میخوردم اصلا از چیزی پرهیز نکردم تنها چیزی که میترسیدم بخورم جگر بود که ماه آخر یک بار خوردم

نه من هفته های پایین هم خوردم چیزی نشد دیگه آخر بارداریته گلم مسئله ای نداره

بنظرم نخور چون تو ماه آخر بچه مدفوع میکنه و میخوره.و خطرناکه.

ازاول تاالان همیشه خوردم

نه هیچ اشکالی نداره

بخور چیزی نمیشه

عزیزم فکر میکنم به خاطر زعفران که توش به کار رفته خطر داره باعث سقط میشه

سوال های مرتبط

مامان شاهان مامان شاهان ۵ ماهگی
مامان :کــارن 🧸💙: مامان :کــارن 🧸💙: ۳ ماهگی
مامان آیلاوتودلی مامان آیلاوتودلی هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان رادین مامان رادین ۹ ماهگی
مامان پسرام مامان پسرام ۱۰ ماهگی