عزیزم اون برا ۳ ماه اول خطرناکه
تو ک دیگ نزدیک زایمانته بخور نوش جونت
من دیروز شعله زرد خوردم اولین بارم بود خدا خودش نگهدارش باشه
نه عزیزم خاطر نداره من از ماه اول تا ماه آخر غذای زعفرونی میخوردم اصلا از چیزی پرهیز نکردم تنها چیزی که میترسیدم بخورم جگر بود که ماه آخر یک بار خوردم
نه من هفته های پایین هم خوردم چیزی نشد دیگه آخر بارداریته گلم مسئله ای نداره
بنظرم نخور چون تو ماه آخر بچه مدفوع میکنه و میخوره.و خطرناکه.
ازاول تاالان همیشه خوردم
نه هیچ اشکالی نداره
بخور چیزی نمیشه
عزیزم فکر میکنم به خاطر زعفران که توش به کار رفته خطر داره باعث سقط میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.