۹ پاسخ

دارو تحریک تخمدان خوردی،،،فولیکولات بزرگ شده، سروقت آمپول آزادسازی نزدی،،، اوناهم تبدیل به کیست شدن....فولیکول بالای ۲۴ تبدیل به کیست فولیکولار میشع
لایک یادت نره🌱👍

کسایی کە هایپر میشن آب میارە میگن دوغ خوبە من سر ای وی افم گفتن دوغ و تخم مرغ بخو

عزیزم ناامید نباش چون مایع ازاد تو لگنت دیده شده بعضی از فولیکولات ازاد شده بعضیاش هم کیست شده اقدام کن و کیست هم دارو میدن خود ب خود دفع میشه

عوارض داروهای هورمونی
دیگه تا عمر داری نخور
چون فقط عوارض

چند تا فولیکول با چه سایزی داشتی؟؟
الان بنظرم فولیکول ازاد هم کردی چون تو لگنت مایع دیده

ولی دکترتوعوض کردی بهش بگو کە حواسش بە دوز داروهات باشە

عزیزم شکمت واسە اون کیستاست منم اینجورشدم خوب میشە نترس کارسنگین نکن من داروهام ازتوهم بیشتر بود 8تاآمپول زدم 8تافولیکول داشتم بالغ 2تاش کیست شدە دوروز شکم درد داشتم دوغ بخور

اوژانسی سریع برو خودتو به یه بیمارستان برسون

دکتری هم ک زده منو داغون کرده از مشهده و بهش زنگ زدم میگه برو بیمارستان امام رضا مشهد کارتونو راه میندازن منم ک تربتم دکترم مشهده 😭😭😭 خیلیم اذیتم

سوال های مرتبط