خانوما ۱۷ هفته و ۶ روز وقت گرفتم برای انومالی خوبه؟

۵ پاسخ

این دو روز روهم صبر کن 18هفته کامل برو

مرکز سونوگرافی گفت ۱۸ تا پر نشه انومالی انجام نمیدن که

خوبه واس من ۱۷ هفته ۵ روز بود رفتم

به نظر من صبر کم هجده پر بشه،

اره عزیزم خوبه

سوال های مرتبط

مامان فندوق🌰 مامان فندوق🌰 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان هیراد💙 مامان هیراد💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان نارگیل🥥🧸 مامان نارگیل🥥🧸 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نینی💕 مامان نینی💕 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان فندوق 😀 مامان فندوق 😀 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان دلوین🤰 مامان دلوین🤰 روزهای ابتدایی تولد