چرا همه تو گهواره میخوان زود زایمان کنن

۹ پاسخ

من با اینکه شکم دومم پسر دخترم کولیک داشت رفلاکس شدید داشت خیلی گریه میکرد بازم میگم خداکنه این روزای آخر زود بگذره بچه بدنیا بیاد یکم نفس راحت بکشم چون بارداریم خیلی سخت بود تا الان ویار دارم و بالا میارم این روزای آخر هم که سرما خوردم

شکمم انگار میخاد پاره شه
درست نمیتونم بشینمو پا شم
دراز بکشم بلند شدنم خیلی سخته
نینیمم خیلی بالا تو معدمه
ماشالله تپلی هم هس اوضاع سخت تره
هیچجا نمیتونم برم کاری نمیتونم بکنم همش تو گوشی بخور بخاب
معلومه ک ادم خسته میسه روحیشو از دست میده😅

به خاطر اینکه اینقدر اینجا استرسه آدم هرروز میگه نکنه کیسه آب پاره بشه نکنه زایمان کنم نکنه بچه مدفوع کنه
همش استرس هست
همه میگن فقط زود زایمان کنیم راحت بشیم

بدن دیگه نمیکشه من خودم از لگن درد نمیتونم بشینم فقط میخوام این ۱۷ روز تموم بشه

منم تا ۳۷ هفتگی این حرفو میزدم میگفتم منکه اصلا عجله ای ندارم ولی وارد ۳۸ هفته ک شدم هر لحظش برام اندازه یه ماه میگذشت تازه فهمیدم منظورشون چیبود

و من که فردا 40 هفته تموم میشم هنوز زایمان نکردم
ی روز دیگه مونده

چون نمیدونن بعدش چقدر سخت تره

چون خسته شدن از انتظار الهی همه به زودی کوچولوهاشون به سلامت بغل بگیرن 🙏🏻

بدنشون خسته س😓

سوال های مرتبط

مامان شایانم🫶🏻🥹 مامان شایانم🫶🏻🥹 ۱۲ ماهگی