۲۴ پاسخ

تیر ماه چی شد که همه داریم فروردین میزاییم🤣🤦‍♀️

ای خدا فردا رد بشه پس فردا درد بیاد 🤣🤣🤣🤣🤣بحث بحث ناموسی این نیم اولی دومی چیه

اررره مننن😂😂

آره این فروردین عجیب مهم شده برا همه🤣🤣🤣

مگه فروردین چخبره

خواهرا از این به بعد تابستونا دقت کنین خیلی فصل خطرناکیه😂😂😂
یعنی همهههه تو تابستون باردار شدن

اره واقعا همه موندیم واسه فروردین

من موقع دخترم سال تحویل بیمارستان بستری بودم بعد سال تحویل اورژانسی رفتم سزارین ۲۹اسفند بدنیا اومد ۱۱شب زایمان کردم بخاطر یک ساعت تاریخ تولدشو زدن ۲۹اسفند😭ولی بازم خداروشکر

من که شبا واژنم خیلی تیر میکشه
میترسم ضد حال بزنه و ۲۹ اسفند بیاد😀😀😀

من یه بار فرودین زایمان کردم اینقدر سختی کشیدم، همه جا تعطیل به سختی نوبت عمل بهم دادن

من که چه بخام یا نخام فروردینم
واقعا زور داره بخاطر دو روز بچت یه سال بیفته عقب اخه گناه داره 🥺من پسرام دوتاییشون نیمه دومین افتادن عقب حالا خوشحالم دخترم حداقل نیمه اولیه

منم۸ فروردین😂

آره والا 😂🤣

واقعا😂😂😂

به نام خدا از صبح که گهواره رو باز کردم منم میبینم همه فروردین زایمان میکنن 🤣🤣
منم زایمانم فروردین ماه هست 😀

اره هممون یک فروردینیم

😂😂😂

دقیقا میگم خدایا فردام زود بگذره دیگه فروردین هر چندم باشه مهم نیس البته امروز 37تمومم

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

موضوع ناموصیه🤣 لامصب حتما باید فروردین بشه
شوهر من دکتر میرم میخواد معاینه کنه از قبل گفته اجازه نده معاینه کنن یه وقت زایمان نکنی🤣🤣

دقیقاااا منممممم🤣🤣 شوهرم میگه فقط دو روز دیگه طاقت بیار نگهش دار😂

دقیقاً 🤣🤣🤣🤣🤣

این فروردین زایمان کردنه هیچییی
چندروزه هرکی میبینم زایمان کرده

😂😂😂😂همونننن

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی روزهای ابتدایی تولد
مامان شایانم🫶🏻🥹 مامان شایانم🫶🏻🥹 ۱۲ ماهگی