کولیک رفلاکس غذاکمکی 😭

تصویر
۸ پاسخ

ببخشید ولی خب عزیز همسر منم اگه اینو بهش بگم فوحشم میده عصبی میشه خب بنده خدا حق داره با این هزینه های الان و خرج و مخارج هم لباس مجلسی هم مانتو تو یه ماه!!!حداقل مانتو رو میزاشتی ماه بعد بهش میگفتی فدات

اصلاحق فحش نداره تومادربچشی درست میگف ن خانوم ندارم ایشالا یوقت دیگ داشتم چشم مبگیرم
حق داشته عصبانی بشه فحش اصلا برازنده نیس
شمام درکش کن عزیزم تواین اوضاع گوه مملکت سخته نون دراوردن ولی ناراحت نشوحتماخسته بوده مرد دیگ گاهی نفهمیده یچیزی میپرونه وللش بابا

چقد بعضی چیزا بره یه سریا عادی
حق داره ؟چ حقی داره فوش بده
تو روشم نگا نکن بزار بفهمه کارش زشت بوده

ولکن خودتو ناراحت نکن

چرا فش میگف بمونه بعدن میخرم

چقدر جدیدا خانوما علیه هم شدن تا یکی میگه همسرم فلان گفت یا فلان کار کرد میگن خب حق داره شرایط بده!!! چه ربطی داره خب ایشون می‌تونست بگه نه الان شرایط ندارم بزار بعد نه اینکه فوش بده!
حالا شما خودتو ناراحت نکن عزیزم دیگه هم بهش فکر نکن بعدا بهش بگو چقدر کارش زشته

تو اوضاع گرونی اینا ماهم باید درک کنیم شون

چرافهش☹️پول نداشت؟

سوال های مرتبط

مامان فسقلی خانم 🥹 مامان فسقلی خانم 🥹 ۹ ماهگی
مامان فسقلی خانم 🥹 مامان فسقلی خانم 🥹 ۹ ماهگی
مامان فسقلی خانم 🥹 مامان فسقلی خانم 🥹 ۹ ماهگی
مامان فسقلی خانم 🥹 مامان فسقلی خانم 🥹 ۹ ماهگی
مامان فسقلی خانم 🥹 مامان فسقلی خانم 🥹 ۹ ماهگی
مامان فسقلی خانم 🥹 مامان فسقلی خانم 🥹 ۹ ماهگی
مامان فسقلی خانم 🥹 مامان فسقلی خانم 🥹 ۹ ماهگی