۴ پاسخ

یا دلدرده یا رفلاکس اذیته

دلش درد میگیره

تو بیداری ترسیده احتمالا

منم حتی بعضی وقتا بیدارش میکنم توبیداری هم همون گریه ها ادامه میده ی ربع ساعت میگذره بعد ب خودش میاد انگار خواب میبینه

سوال های مرتبط

مامان علي اصغر 👼🏻🧸 مامان علي اصغر 👼🏻🧸 ۱۰ ماهگی
مامان گوجه سبز مامان گوجه سبز ۱۸ ماهگی