من هنوز شروع نکردم انشالله شهریور میگیرمش
دو ماه دیگه صبر کن باز اقدام کن عجله نکن
هی خواهر
اینا اولشه
اگه اهل همکاری نباشه تو پروسه از پوشک گرفتن
دیدن این صحنه ها تکراریه از دو و نیم تا سه سالگی خوبه
دختر منم جیش را بلد نیست و نگرفتم
من نگرفتم هنوز اصلا امادگی نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.