از الان میشه قرص گل مغربی استفاده کنم ؟؟

۴ پاسخ

ماما ب من گفت از ۳۷ هفته شبی بکی بزارم ولی گفت بهتره ک سوراخش کنم تو اپلیکاتور بریزم اونجوری استفاده کنم یا اگه اپلیکاتور نگرفتم چن تا سوراخ بزنم بعد داخل واژن بزارم

چنده چه جوری اصلا فرقی می‌کنه

دیرم هست بنظرم باز از دکتزت بپرس

دیرم شروع کردی استفاده کن من از ۳۶ هفته استفاده کردم

سوال های مرتبط

مامان مانیار 💙 مامان مانیار 💙 ۴ ماهگی
مامان یارآ گلی مامان یارآ گلی روزهای ابتدایی تولد