ماما ب من گفت از ۳۷ هفته شبی بکی بزارم ولی گفت بهتره ک سوراخش کنم تو اپلیکاتور بریزم اونجوری استفاده کنم یا اگه اپلیکاتور نگرفتم چن تا سوراخ بزنم بعد داخل واژن بزارم
چنده چه جوری اصلا فرقی میکنه
دیرم هست بنظرم باز از دکتزت بپرس
دیرم شروع کردی استفاده کن من از ۳۶ هفته استفاده کردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.