دوستان به نظرتون اشتراک بگیرم به درد میخوره یا نه

۴ پاسخ

بدرد نمیخوره

من یه ماهه گرفتم خیلی عالی نبود بدم نبود

عالیه

نمیدونم نگرفتم تاحالا
ولی یه گروه دارم مخصوص مامانای بچه دار خیلی خوبه ایده غذای کوچولوهامون و صحبت درمورد مسایل روز مره زندگی متاهلی چالش های بچه داری
مایل بودی ایدی ایتا یا روبیکا بفرست عضوت کنم

سوال های مرتبط