سلام خانوما صندلی غذا به درد میخوره بگیرم؟

۴ پاسخ

اگ خودتون رو میز غذا میخورید حتما بگیر

اگه خودتون روی میز غذا میخورین اره حتما بگیر ولی وقتی رو زمین بشینین ب کارتون نمیاد مگ از این صندلی کوتاها

من که گرفتم نمیدونم حالا
البته اگه خودتون رو میز غذا میخورین خوبه و اینکه من یه جا خوندم باعث‌میشه بچه مستقل غذا بخوره یه جایی میرین نیاز دنبال بچه بدویین تا بهش غذا بدین

سوال منم هست

سوال های مرتبط

مامان دختری مامان دختری ۱۰ ماهگی
مامان 🧸🌸هانا🌸🧸 مامان 🧸🌸هانا🌸🧸 ۱۶ ماهگی
مامان ترنم کوچولو🎀🧸 مامان ترنم کوچولو🎀🧸 ۱۴ ماهگی