۴ پاسخ

جاریم میگفت بخر اشتباه منو نکن
نیگ بچه براش جالب میشه غذا خوردنی یاد میگیره یه جا مخصوص داره دیگ همش نمبخواد دنبالش باشی

من خریدم به نظرم زیاد استفاده میشه 😍

به نظرم خیلی خوب بچه می شینه و راحت تره غدا دادن بهش اگر ادم جا داشته باشه البته یه سری میگن بچه ما نمی شینه من جاریم بچش ۱ سالشه براش خرید بهترین برند اما رو زمین می خوره و...

بله حتما بدرد میخوره

سوال های مرتبط

مامان ترنم کوچولو🎀🧸 مامان ترنم کوچولو🎀🧸 ۱۴ ماهگی
مامان نیکان💙 مامان نیکان💙 ۶ ماهگی
مامان هیراد🐣🥰 مامان هیراد🐣🥰 ۷ ماهگی
مامان شهرزاد مامان شهرزاد ۴ ماهگی