بچه ها اینجا کسی تجربه طلاق با بچه کوچیک داره؟

۵ پاسخ

من یه مشکلاتی دارم بدونی کارت سوت می‌کشه ولی جدا نمیشم نه اینکه جایی نداشته باشم و تنها باشما نه اصلا اتفاقا خانوادم پشتم هسستن یه چیز منو خیلی آزار میده اینکه اسم‌بچه طلاق بیاد رو بچه من اخلاقمو تغییر دادم الان دعوامون نمیشه با شوهرم باهم حرف زدیم که حداقل بخاطر دخترمون کوتاه بیاییم ولی با اون حال شوهرم کار خودشو می‌کنه

بچه اول کانون گرم خانواده میخواد نه تنش،جنگ داذ فریاد پدر مادر اونم دختر که حساسه..
اگه میبینی راهی نداری جدایی بهتره بچه هم گناه داره وسط،دعوای شما قرار نمیگیره...
ولی کاش کاش جدایی نبود اگه جدایی بود بچه نبود
خیلی سخته بچه پدر مادر کنار هم میخواد جدا جدا مهمون بازی نه

به نظرم تو سن پایین اصلا خوب نیس بچه دچار مشکل میشه

چرا چی شده

ان شالله هیچ بچه ای از پدر و مادر محروم نشه به محبت هردو نیاز داره مخصوصا دختر ها که بابایی هستن

سوال های مرتبط