۷ پاسخ

دکتر به پسر من مولتی ویتامین اسمارتی مکس داد البته برای بالای سه ساله من با تجویز دکتر‌دارم‌میدم
ال ارژنین داره روی قد تاثیر میذازه

به نظرشما دوسانت دو سه ماه خوبه یا کمه؟؟

تصویر

دکتربه دخترم ویتارژین داده شبی پنج سیسی و تو سه ماه دوسانت شایدم دوسانت ونیم اضافه کرده

تصویر

سویق سنجد و انجیر و گردو رو اسیاب کن هر روز بهش بده خیلی تاثیر داره

گلم برای وزن چیکار کنیم

داروی قد بعد۴سال میدن

منم تو فکرشم بعضیا اینجا میگن نده عوارض داره و اثر نمیکنه و فلان
ولی بدجور تو مخمه😬

سوال های مرتبط

مامان نازنین و یاسمین مامان نازنین و یاسمین ۳ سالگی