دکتر به پسر من مولتی ویتامین اسمارتی مکس داد البته برای بالای سه ساله من با تجویز دکتردارممیدم
ال ارژنین داره روی قد تاثیر میذازه
به نظرشما دوسانت دو سه ماه خوبه یا کمه؟؟
دکتربه دخترم ویتارژین داده شبی پنج سیسی و تو سه ماه دوسانت شایدم دوسانت ونیم اضافه کرده
سویق سنجد و انجیر و گردو رو اسیاب کن هر روز بهش بده خیلی تاثیر داره
گلم برای وزن چیکار کنیم
داروی قد بعد۴سال میدن
منم تو فکرشم بعضیا اینجا میگن نده عوارض داره و اثر نمیکنه و فلان
ولی بدجور تو مخمه😬
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.