۲۲ پاسخ

بشین سر جات خاهر😁😁
من فقط میخام سزارین بشم

بشین سرجات خخخ

یسری از مامانا که از زایمان طبیعی شدیدا ناراضی ان مطمعنا قبلش امادگیشو نداشتن
تو قبل زایمان طبیعی خیلی باید روی خودت هم از نظر روحی هم از نظر جسمی کار کنی
از‌حدود هفته ۲۰ باید استخر و یوگا در اب بری تحت نظر مربی البته
حتما باید ماماهمراه داشته باشی که ورزشارو بهت توی خونه بگه انجام بدی
پیاده روی روزانه از واجباته
و اینکه توی ذهنت اماده باشی که میخوای الان یه درد شدیدی تحمل کنی ولی بعد از بدنیا اومدن بچه دیگه عوارض بعد زایمان سزارین رو نداری و رو پایی
البته بازم بدن با بدن فرق داره

و اینکه یسری مامانا گفتن باید ده سال از زایمان سزارین بگذره تا بتونی طبیعی زایمان کنی اشتباهه
درستش فکر میکنم دوساله
اگر که ساکن تهران هستی پیشنهاد میکنم یکبار برای ویزیت و مشاوره برو پیش خانم دکتر نیلوفر قاسمی دستگردی 💞
بی نظیر ترینه واقعا

من زایمانم طبیعی بود
و هزار بار راضی ام از زایمانم
اگر مجدد بخوام بچه دار بشم صد در صد زایمان طبیعی انتخابم
بی نهایت شیرینه
ببین واقعا واقعا واقعا وقتی بچه میاد بیرون تو دیگه هییییییییچ دردی نداری به حدی سبک میشی که انگار نه انگار تا چند دقیقه قبلش داشتی یه دنیا درد میکشیدی
دردشم من تا ۷ سانت رو کاملا اوکی میتونستم کنترل و تحمل کنم و ۳ سانت اخر یعنی حدود یک ساعت و نیم دردش خیلی شدید بود
نیم ساعت اخرم که اصلا درد نبود حس فشار شدید بود
انگار ناخوداگاه داری زور میزنی
ولی درکل واقعا تجربه بی نظیریه زایمان طبیعی🥰

عزیزم بخوای هم نمیتونی طبیعی بیاری زیر ۱۰ سال فاصله قبول نمیکنن برا طبیعی

بشین سرجات مگه حالت خوب نباشه بخای طبیعی بیاری 🤣

شدنش که میشه
ولی باید دکترتون قبول کنه
من زایمان اولم سر بودم دومی و سومی طبیعی
از طبیعی راضیترم
ولی اگه انتخاب دیگه ای داشتم مثل بالا آوردن نی نی حتما اونو امتحان می کردم

ببین من طبیعی زایمان کردم دوست دارم اگر مجدد باردار شدم سز تجربه کنم.البت از طبیعی راضی بودما
بحث تجربس

عزیزم بشین سرجات😂

فکر کنم تو ایران نشه اولی وقتی سز میشه دومی طبیعی

اصلا شما نمیتونی طبیعی باید سزارین بیاری چون زیز ۱۰ سالی

خیلی سخت بود کلافه شده بودم بعد از ۱۸ ساعت درد و دادزدن پرستارو دکتر بلاخره به دنیا اومد ۸تا بخیه هم خوردم از بیرون و اصلا راضی نبودم.

من ۹۸ دخترم سز شدم الان ۷ سال میشه فاصله افتاده اما دکترم گفت د می رم سز میشی چون ممکنه طبیعی بخیه سزارین با زوری که میزنی از داخل پاره بشه و ما متوجه نشیم ریسکش بالاس پس بشین سر جات خخخ

مادر شوهر من سه سال بعد سزارینش طبیعی زایمان کرد......دیگه نمیدونم چطور 🫡

نه دیگه گلم چون سزارین بودی اینم سزارین میشی

قبول نمیکنن دیگه باید سز شی

من ۹۹ طبیعی زایمان کردم به شدت پشیمونم و الان فقط میخوام سزارین کنم.

بشین

دکترت گفته میتونی؟؟؟

الان نمیشه بشین سرجات

من شنیدم بعد هشت سال میشه

سوال های مرتبط