۳ پاسخ

منم داشتم درصد و اینا نگفته بود برام فقط شیاف و آمپول نوشت جذب شد لکه اینا ندیدم
نگران نباش عزیزم

من که ۳۰ درصد بودم بااستراحت و کار سنگین نکردن و رابطه خیلی کم خوب شدم و برطرف شد

نه نگران نباش فقط استراحت کن و کارای سنگین نکن

سوال های مرتبط

مامان معجزه2 مامان معجزه2 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان جوجه👼🏻💙 مامان جوجه👼🏻💙 هفته هجدهم بارداری
مامان اهورا مامان اهورا هفته سی‌ودوم بارداری