۱۸ پاسخ

خب عزیزم از شیر بگیریش ۱سال و نیمشه من ب بچه اولم ۱سال شیر دادم

وای عزیزم چرا
اتفاقا من وقتی شیر میدم آرامش میگیرم..البته شاید بزرگتر بشن سخت تر بشه
به هر حال الان که خوبه

شیر دادن که بد نیست من از استفراغ و رفلاکس و آروغ و سردل و.... خسته شدم. همش دستمال به دستم. دور وبرم همش پر دستماله....خودشون بو میگیرن لباس خودشون و بقیه هم بو میگیره...

بخدا من وقتی پسرم از شیر گرفتم گریه میکردم دلم میخواد باز بهش شیر بدم

18ماهگی بگیرش از شیر یه هفته سخته ولی بعد راحت میشی

این چه حرفیه میزنید..شیردادن درسته بعد یه مدت خسته کننده میشه ولی یکی از بزرگترین کارا نزد خداس،با هر مک زدن نوزاد چقدر عظمت داره این کار..انقد هرکاری رو کوچیک نکنید،هرچیزی سختی داره

وای عزیزم منم مثل شما بودم ینی همش افتاده بود به جون من ولی بعد که سیر برداشتمش افسردگی گرفتم به نظرم ناشکری نکن و لذت ببر از شیردادن به نور زندگیت بعداً بشدت دلتنگ این روزا میشی

ببین میتونی شیششو با شیر بادام پر کن .خیلی هم مقویه .قبل خواب بگذار بالاسرش که بهش بدی .

قبل خواب تمهیداتی را بچین که راحت تر باشه عزیزم 😂

بعد ی چیزی اگر شب شیر میخواد
دیگه کم کم شیر شبشو قطع کن.
و آب بهش بده .
چون تشنشه شیر میخواد وگرنه گرسنش نیست

دلیل اینکه حالت به هم میخوره اینه که خودت کم میاری عزیزم. در حین اینکه داره میخوره تو هم مویزی ، کشمشی بگذار گوشه دهنت بخور

دیگه سنش به حدی رسیده که بتونه غذا بخوره . یکیشون بده یا شیر خشک یا شیر خودتو .دیگه برای تنوع میخواد.

من خچدم از اول شیر نداشتم الان خشیرخشکی شده
ولی شیرخشکی خیلی سهته شب و نصف شب تو خواب باید بیدار بشی درست کنی تا بیایی شیر بیاری با جیغ و گریه نصف شب خودش و کشته


ولی از یه لخاظی ام شیرخشک راحت تر

منم ديگه از ١ سالگي تا ١ سال و ٨ ماهگي ك شير ميدادم عذاب ميكشيدم با اينم ك زياد نميخورد و اويزون نميشد ولي عصبي ميشدم دست خودم نبود بازم خداروشكر از اولش اينجور نبودم

من هم شیر خشک به دلوین دادم هم شیر خودمو واسه من خیلی سخت بود گرفتنش

دقیقا منم از بس الکی مک زده دلم میخواد گلاب ب روت بالا بیارم🤢

عزیزم دیگه اصلا نیازی به شیرت نداره باید کامل غذا بخوره

چرا؟؟؟
من پشیمون نیستم
دیگه بالاخره سختی های خودشو داره
ولی کمتر از سختی شیرخشکه

من اصی شیرم خشک شد خدا اشکر اصلا یحالی میشدم تا میدادم

سوال های مرتبط