۱۲ پاسخ

🤣🤣🤣درکت میکنم
منم ملورین به کتاب مامان جیش دارم اینقدر داده خوندم دیگه از حفظ میخونم براش....

از کجا خریدیییی؟؟؟؟؟

پسر من میگه دد.ممه.بقیه جملات نامفهوم

عالیه

وقتی میخونید می‌فهمه آخه خیلی کوچک هستن گوش میده ؟؟
می‌تونه صحبت کنه ؟؟

پسر منم داشت اینو ‌پارش کرد اصلا از کتاب خوشش نمیاد

پسر منم دوست داره

از کجا بخرم منم

خخخخخخخخخخخ

میمی نیه؟

می می نی😃😃 دختر من خیلی دوسش داره

حفظ شده دیگ خخخخ

سوال های مرتبط