۷ پاسخ

فقط قرص رو با شیرت که گفتم.. با روغن نه بتر میشه

مدفوع پسر منم سبز بردم دکتر گفتم یا گوشش درد داره یا پهلوش
دکتر گفت طبیعیه نوزاد همینه یا سبز یا زرد فقط خون نباشه توش اکییی
گفتم پس پهلوش اینا نیست گفت نه

روغن اصلا نزدی که بتر میشه فقط قرص اسپرین بچه که گفتم.. من دوتا بچه اوردم همین کار میکردم زود خوب می شد

پهلوهاش سرماخورده یه استامیوفن و ازوسط نصف کن قشنگ اسیاب کن پودر پودر بشه بعد با روغن نباتی مخلوط کن و پهلوهای نی نی رو ماساژبده باهاش فرداصبح خوبه من خدابیامرز مادرجونم اینکارومیکرد

گهنه شو بزار گرم بشه ببند به پهلوهاش تا وقتی که خوب بشه.. واگر خوب نشد دوتا قرص اسپرین بچه رو نرم کن شیرت بریز توی قرص بعد باقرص ها بمال به پهلوهاش بعد گهنه رو ببند به پهلوهاش زود خوب میشه

ما به اصطلاح میگیم که سرما به پهلو هاش خورده
با روغن زیتون ماساژش بده و شکمشو گرم نگه دار خوب میشه

پهلوهاش یخ زده

سوال های مرتبط

مامان امیرحسین مامان امیرحسین ۴ ماهگی
مامان الیناکوچولو👸❤️ مامان الیناکوچولو👸❤️ ۷ ماهگی
مامان فاطمه نازم مامان فاطمه نازم ۱۱ ماهگی